POGLEDI
24 fotografij
komentar Andreja Peklaj
Ukradeni portreti v naravni svetlobi in nekontroliranem okolju. Pri nekaterih sem klečal tudi po dvajset minut, da sem ujel prvi utrinek pristnega pogleda – ogledalo duše.
POTI DO SEBE
23 fotografij
komentar Matej Peljhan
Razstava pripoveduje o odraščanju in nujnih korakih osebne rasti v odnosih. Vzemite si čas za vsako od fotografij in v miru poskušajte ujeti njeno sporočilo. Potem pa si v spodnji razstavi poglejte opise iz knjige Čutim, torej sem!
ZGODBA IZ KNJIGE
23 fotografij
Fotografijam z razstave Poti do sebe je dodan opis in s fotografsko govorico predstavljena zgodba o osebni rasti v odnosih iz knjige Čutim, torej sem!
OBRAZI NAPRODAJ
30 fotografij
komentar Simona in Jure Kravanja
Portreti iz Etiopije v naravnem okolju, brez nameščanja in dodatne osvetlitve. Portretiranci so vedeli, da jih fotografiramo. Ponekod smo plačali poglavarjem, da so vaščani sodelovali, nekateri so izrecno zahtevali plačilo.
SAMOST
33 fotografij
Od nekdaj mi naproti prihajajo “samotni” motivi. Kar verjetno pomeni, da imam poudarjeno naravnanost, da jih opazim. Samost, ki zame pomeni samoto brez neprijetnih občutkov, je zato logičen naslov fotografij, ki izražajo najintimnejši notranji svet mojega fotografskega ustvarjanja in doživljanja.
POLNOČNE ILUZIJE
28 fotografij
Polnočne iluzije je naslov razstave fotografij, nastalih na Islandiji junija 2012 in 2014, ko je noči na Islandiji samo za vzorec. Večina razstavljenih fotografij je bila zato posnetih okrog polnoči, ko je sonce tik nad ali pod obzorjem podarjalo najlepšo svetlobo.
LEP JE TA SVET
56 fotografij
komentar Vasja Doberlet
Večinoma gre za že precej stare fotografije. Ob nastanku so bile dovolj dobre, da so prejele kar nekaj mednarodnih nagrad. Čeprav ne morejo več parirati sodobnim perfekcijam, so zame lep, nostalgičen spomin in odsev nekega romantičnega časa, ko je fotografija pomenila neprimerno več kot danes. Tistim, ki smo jo ustvarjali in tistim, ki so jo samo opazovali in občudovali.
URBANE ŠTORIJE
36 fotografij
komentar Vasja Doberlet
Izbor najmočnejših “zgodbarskih” fotografij iz urbanega okolja. Vse so spontane, brez fotografske režije. Po izbiri ustreznega kadra, je bilo treba včasih dolgo čakati, da je v kader stopila prava oseba na pravo mesto. Pri večini se zgodba ponuja sama po sebi, nekatere zahtevajo malo več gledalčeve vztrajnosti in kreativnega opazovanja.